torsdag.

skolan idag först, varit i verkstan hela dagen. och det går super där, är kul nu också för jag håller på med det dekorativa och börjar snart bli klar. håller på med en gris som jag har mitt på väggen. ;D skitsnyggt! sen efter skolan åkte jag hem och åt middag hemma hos pappa idag för farmor är här så hon ville det. så jag å bror åt där idag. :) efter det gick jag hem till löken där hon och liza va, vi åkte till lillänge för natha hade ett litet ärende där. men det gick ju inte så bra. men vi åkte iaf till kvantum sen, och sen hem. :) kul hade vi iaf. <3
och imorron är det fredag, känns väldigt bra. skönt med helg också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade super duper kul! :D <333

2009-03-26 @ 22:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0