lördag.

igår var en helt okej kväll. :) var ut med liza och vi va först hos sabina som fyllde år. va där ett tag och det va både kul å drygt. ;) sen kom polisen så vi va hem till mej en sväng och spela kort. sen skulle vi dra till valla, åkte buss i 1 timme för å ta oss ut dit. när vi kom fram va vi där en liten stund bara sen fick vi inte vara kvar så vi följde med nisse å hans kompisar till nån av dom. spela klädpoker där ;) sen skulle jag och liza ta bussen hem, men den gick tydligen inge mer så vi gick tillbaka till dom igen och spela mer kort och somna en timme också. så vi tog bussen hem vid 6 på morron men vi va inte hemma förns vid kvart i 7 kanske. och liza drog snyggaste vurpan iaf, hahaha!
lägger ut lite bilder på bdb sen. :D

idag va jag till stallet på morron, tolka med michaela, gick finfint. sen så va jag ut med sporren en sväng med natta. :)
for hem sen och duscha, gick till matte sen och åt pizza och spela lite wii. nu så sitter jag här med löken1 och löken2 och väntar på bussen, för vi ska ner på stan men vet inte vad vi ska göra där, men det blir nog kul. ;D


Kommentarer
Postat av: L.

klart som FAN att min vurpa va snyggast! hahahaha! xD <3

2009-03-14 @ 21:58:35
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0