Freeedag.

var på d&k idag på dagen och kolla på tolktävlingen som va där, fick mej en kamera å ta kort med, då blev allt mkt roligare. träffa johanna också som var länge sen, trevligt trevligt. :) efter jag varit där gick jag hem och sen ut å övningskörde, gick ju prima det, jag är ju kungen på att köra bil iaf ;) duscha sen och gick till liza där hon, natha, madde å matte va. det var kul, sjunga karaoke, ta kort å filma med liza å massa annat. nu så ska jag äta mackor, negerbollar å dricka energidricka sen så ska jag försöka sova. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: din favorit.

klart som fan att vi är bäst på att filma och ta kort, hahahaha! xD <3

2009-03-07 @ 15:31:24
Postat av: Tolli

haha gick d bra att dricka energidryck och försöka sova sen? ;)

2009-03-07 @ 17:14:37
Postat av: bästa N.

kungen på att köra? skulle det där vara ett skänt elle? xD haha! alla vet ju att det är jag som är kungen. ;) och jag hatar dig mycket för bilden på mig! Ta bort för fan. <3

2009-03-07 @ 17:33:13
Postat av: sanygren

haha det gick skitbra att sova. xD



och natha, jag är kungen på att köra!

2009-03-07 @ 17:39:37
Postat av: madde.

Fy fan hur Nathalie ser ut på den där bilden, haha..

2009-03-27 @ 10:47:27
URL: http://madeleinekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0