torsdag.

torsdag idag, känns verkligen inte som det. aja, skolan först idag. varit i verkstan hela dagen lång, gått bra det. har börjat bredspackla nu för å sen sätta tapeter. :)
och jag var ju tvungen att ändra mitt i-val... så nu har jag typ valt körsång, hälsonånting man sitter å snackar känslor typ, och massa annat konstigt. xD fanns ingenting jag ville ha... så hamnar jag inte i samma grupp som liza så blire ju inte kul iaf. sen efter skolan for jag hem på en gång och åt middag, sen övningskörde jag till stallet. va där ett tag och pysslade bara på med sporren som är hallt. :/ och det känns knappt kul att åka ner nu, förutom sporren då, för det är bara dålig stämning.. aja, kan ju alltid hoppas att det löser sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0