söndag.

helgen har varit helt okej. :)
i fredags va jag med natha å liza, vi drog in till stan för att malin ville det. då drog vi till nån fest som kanske inte va så kul, så vi gick vidare till sibylla där vi träffa lite folk. sen efter det drog vi till donken och åt lite sen så va det så jävla segt så vi skulle ta bussen hem. fast vi hoppade av vid statoil och köpte läkerol och sen gick vi hem i regnet. riktigt härligt faktiskt. :)
igår så va jag med natha å liza såklart, spelade basket för första gången i år. :D sen så va vi hemma hos mej ett tag och spela kort på taket utanför mitt rum, där kommer det bli drömmen att sitta i sommar iaf! sen gick vi hem till natha och fixade oss, sen så gick vi till mimer och körde lite basket sen kom jocke, fredrik och johan. vi satt där ett tag sen gick vi till fredrik. efter att vi varit där ett tag så gick dom till bussen och vi gick hem till natha. :)
idag så vet jag inte vad jag ska göra, ska vell va med lökarna. men funderar på att dra till stallet en snabbis. vet inte än. ;)

Kommentarer
Postat av: L.

ditt tak är min nya kärlek iaf! :D

2009-04-05 @ 16:02:35
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0