måndag.

måndag idag, känns som fredag typ. menmen, på onsdag är det iaf lov, ska bli väldi skönt!
idag har jag iaf varit på skolan först, fackteori och mentorstid först sen typ 15 min på matten sen så skulle jag till tandläkaren för en sista koll efter tandställningen. åkte iaf ner till stan sen och gick till nathas skola sen vandra vi vidare till tandläkaren. efter det så gick vi in till stan och jag köpte en mascara, sen orka vi inte gå runt nå mer så vi köpte makaroner och for hem. :) åt middag hos natha idag, efter middagen så gick vi till mikael och spela GH och båda somna en sväng också. ;) sen kom liza och vi drog till affären sen gårn.

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej !

Hoppas du får en toppen dag, och att du har fint väder?

Kram

2009-04-07 @ 12:22:00
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0